Blog

Domů » Blog
Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 289 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-26 22:28:31 [post_date_gmt] => 2015-01-26 21:28:31 [post_content] => Motorová lokomotiva řady T478.1 (dnes 749 nebo 751), zvaná "Zamračená" neo též "Bardotka". Vyráběna byla v letech 1964 - 1971 v ČKD. Více např. na Wikipedii [post_title] => Lokomotiva T478.1 - "Zamračená" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-t478-1-zamracena [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:47:04 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:47:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=289 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 280 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-25 11:30:50 [post_date_gmt] => 2015-01-25 10:30:50 [post_content] => Elektrická lokomotiva řady E499.0 (dnes 140) je první poválečnou elektrickou lokomotivou z produkce Škody Plzeň. Původně měl být obrázek černobílý, zhotovený tužkou. Leč stala se mi nehoda, že když jsem něco gumoval, vetřela se mi do toho místa špína, která nešla odstranit, ani jinak zamaskovat. Takže nezbývalo než po 12 hodinách práce obrázek vyhodit a začít znovu. A tak jsem si řekl, proč to nezkusit barevně. A vzniklo toto... [post_title] => Lokomotiva E499.0 "Bobina" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-e499-0-bobina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:43:17 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=280 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 161 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-11-01 21:14:55 [post_date_gmt] => 2014-11-01 20:14:55 [post_content] => Rychlíková parní lokomotiva řady 498.1 (přezdívaná Albatros nebo Albatros jednička) je vrcholem vývoje a výroby parních lokomotiv v bývalém československu. A pro mě je to prozatím vrcholem toho, co dokážu nakreslit :) Pokud se chcete o této krasavici dozvědět něco víc, pak můžete např. na wikipedii. [post_title] => Lokomotiva řady 498.1 - Albatros [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-rady-498-1-albatros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:42:16 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:42:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=161 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 106 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-09-24 23:56:09 [post_date_gmt] => 2014-09-24 21:56:09 [post_content] => Na svatební cestě na ostrově Kos jsem využil část volného času, abych "hodil na papír" návrh malého motorového vozu (tzv. kolejového autobusu) pro lokální, málo vytížené tratě, příp. málo vytížené spoje, coby náhrada za milované i proklínané "orchestriony" řady 810. Nevím, jakou řadu by tomuto motoráčku dal drážní úřad, ale jelikož u řad 81x je nejbližší volná 816, tak by asi získal právě tuto řadu. Je to dvounápravový, částečně nízkopodlažní, klimatizovaný motorový vůz, který má podobné rozměry jako "šukafon" řady 810, možná o něco delší. Coby pohon mi připadá vhodný motor o výkonu 250 kW. Optimálně by měly být poháněné obě nápravy, ale např. na rovinatých tratích by stačila poháněná i jediná náprava. Maximální rychlost by měla být mezi 90 a 100 km/h. Obsaditelnost by měla být cca 40 - 50 míst k sezení + samozřejmě místa k stání. Dokážu si tento motorák představit i coby dvoj- nebo trojdílnou motorovou jednotku (např. RegioMouse Duo/Trio), či větší, čtyřnápravový motorák pro delší tratě např. řady 821 (např. RegioRat). [post_title] => Motorový vůz Sparrow RegioMouse alias řada 816 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => motorovy-vuz-sparrow-regiomouse-alias-rada-816 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:37:24 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:37:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=106 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 289 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-26 22:28:31 [post_date_gmt] => 2015-01-26 21:28:31 [post_content] => Motorová lokomotiva řady T478.1 (dnes 749 nebo 751), zvaná "Zamračená" neo též "Bardotka". Vyráběna byla v letech 1964 - 1971 v ČKD. Více např. na Wikipedii [post_title] => Lokomotiva T478.1 - "Zamračená" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-t478-1-zamracena [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:47:04 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:47:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=289 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 280 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-25 11:30:50 [post_date_gmt] => 2015-01-25 10:30:50 [post_content] => Elektrická lokomotiva řady E499.0 (dnes 140) je první poválečnou elektrickou lokomotivou z produkce Škody Plzeň. Původně měl být obrázek černobílý, zhotovený tužkou. Leč stala se mi nehoda, že když jsem něco gumoval, vetřela se mi do toho místa špína, která nešla odstranit, ani jinak zamaskovat. Takže nezbývalo než po 12 hodinách práce obrázek vyhodit a začít znovu. A tak jsem si řekl, proč to nezkusit barevně. A vzniklo toto... [post_title] => Lokomotiva E499.0 "Bobina" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-e499-0-bobina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:43:17 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=280 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 161 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-11-01 21:14:55 [post_date_gmt] => 2014-11-01 20:14:55 [post_content] => Rychlíková parní lokomotiva řady 498.1 (přezdívaná Albatros nebo Albatros jednička) je vrcholem vývoje a výroby parních lokomotiv v bývalém československu. A pro mě je to prozatím vrcholem toho, co dokážu nakreslit :) Pokud se chcete o této krasavici dozvědět něco víc, pak můžete např. na wikipedii. [post_title] => Lokomotiva řady 498.1 - Albatros [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-rady-498-1-albatros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:42:16 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:42:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=161 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 106 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-09-24 23:56:09 [post_date_gmt] => 2014-09-24 21:56:09 [post_content] => Na svatební cestě na ostrově Kos jsem využil část volného času, abych "hodil na papír" návrh malého motorového vozu (tzv. kolejového autobusu) pro lokální, málo vytížené tratě, příp. málo vytížené spoje, coby náhrada za milované i proklínané "orchestriony" řady 810. Nevím, jakou řadu by tomuto motoráčku dal drážní úřad, ale jelikož u řad 81x je nejbližší volná 816, tak by asi získal právě tuto řadu. Je to dvounápravový, částečně nízkopodlažní, klimatizovaný motorový vůz, který má podobné rozměry jako "šukafon" řady 810, možná o něco delší. Coby pohon mi připadá vhodný motor o výkonu 250 kW. Optimálně by měly být poháněné obě nápravy, ale např. na rovinatých tratích by stačila poháněná i jediná náprava. Maximální rychlost by měla být mezi 90 a 100 km/h. Obsaditelnost by měla být cca 40 - 50 míst k sezení + samozřejmě místa k stání. Dokážu si tento motorák představit i coby dvoj- nebo trojdílnou motorovou jednotku (např. RegioMouse Duo/Trio), či větší, čtyřnápravový motorák pro delší tratě např. řady 821 (např. RegioRat). [post_title] => Motorový vůz Sparrow RegioMouse alias řada 816 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => motorovy-vuz-sparrow-regiomouse-alias-rada-816 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:37:24 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:37:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=106 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 289 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-26 22:28:31 [post_date_gmt] => 2015-01-26 21:28:31 [post_content] => Motorová lokomotiva řady T478.1 (dnes 749 nebo 751), zvaná "Zamračená" neo též "Bardotka". Vyráběna byla v letech 1964 - 1971 v ČKD. Více např. na Wikipedii [post_title] => Lokomotiva T478.1 - "Zamračená" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-t478-1-zamracena [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:47:04 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:47:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=289 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 280 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-25 11:30:50 [post_date_gmt] => 2015-01-25 10:30:50 [post_content] => Elektrická lokomotiva řady E499.0 (dnes 140) je první poválečnou elektrickou lokomotivou z produkce Škody Plzeň. Původně měl být obrázek černobílý, zhotovený tužkou. Leč stala se mi nehoda, že když jsem něco gumoval, vetřela se mi do toho místa špína, která nešla odstranit, ani jinak zamaskovat. Takže nezbývalo než po 12 hodinách práce obrázek vyhodit a začít znovu. A tak jsem si řekl, proč to nezkusit barevně. A vzniklo toto... [post_title] => Lokomotiva E499.0 "Bobina" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-e499-0-bobina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:43:17 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=280 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 161 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-11-01 21:14:55 [post_date_gmt] => 2014-11-01 20:14:55 [post_content] => Rychlíková parní lokomotiva řady 498.1 (přezdívaná Albatros nebo Albatros jednička) je vrcholem vývoje a výroby parních lokomotiv v bývalém československu. A pro mě je to prozatím vrcholem toho, co dokážu nakreslit :) Pokud se chcete o této krasavici dozvědět něco víc, pak můžete např. na wikipedii. [post_title] => Lokomotiva řady 498.1 - Albatros [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-rady-498-1-albatros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:42:16 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:42:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=161 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 106 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-09-24 23:56:09 [post_date_gmt] => 2014-09-24 21:56:09 [post_content] => Na svatební cestě na ostrově Kos jsem využil část volného času, abych "hodil na papír" návrh malého motorového vozu (tzv. kolejového autobusu) pro lokální, málo vytížené tratě, příp. málo vytížené spoje, coby náhrada za milované i proklínané "orchestriony" řady 810. Nevím, jakou řadu by tomuto motoráčku dal drážní úřad, ale jelikož u řad 81x je nejbližší volná 816, tak by asi získal právě tuto řadu. Je to dvounápravový, částečně nízkopodlažní, klimatizovaný motorový vůz, který má podobné rozměry jako "šukafon" řady 810, možná o něco delší. Coby pohon mi připadá vhodný motor o výkonu 250 kW. Optimálně by měly být poháněné obě nápravy, ale např. na rovinatých tratích by stačila poháněná i jediná náprava. Maximální rychlost by měla být mezi 90 a 100 km/h. Obsaditelnost by měla být cca 40 - 50 míst k sezení + samozřejmě místa k stání. Dokážu si tento motorák představit i coby dvoj- nebo trojdílnou motorovou jednotku (např. RegioMouse Duo/Trio), či větší, čtyřnápravový motorák pro delší tratě např. řady 821 (např. RegioRat). [post_title] => Motorový vůz Sparrow RegioMouse alias řada 816 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => motorovy-vuz-sparrow-regiomouse-alias-rada-816 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:37:24 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:37:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=106 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) ) Array ( [0] => WP_Post Object ( [ID] => 289 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-26 22:28:31 [post_date_gmt] => 2015-01-26 21:28:31 [post_content] => Motorová lokomotiva řady T478.1 (dnes 749 nebo 751), zvaná "Zamračená" neo též "Bardotka". Vyráběna byla v letech 1964 - 1971 v ČKD. Více např. na Wikipedii [post_title] => Lokomotiva T478.1 - "Zamračená" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-t478-1-zamracena [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:47:04 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:47:04 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=289 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [1] => WP_Post Object ( [ID] => 280 [post_author] => 1 [post_date] => 2015-01-25 11:30:50 [post_date_gmt] => 2015-01-25 10:30:50 [post_content] => Elektrická lokomotiva řady E499.0 (dnes 140) je první poválečnou elektrickou lokomotivou z produkce Škody Plzeň. Původně měl být obrázek černobílý, zhotovený tužkou. Leč stala se mi nehoda, že když jsem něco gumoval, vetřela se mi do toho místa špína, která nešla odstranit, ani jinak zamaskovat. Takže nezbývalo než po 12 hodinách práce obrázek vyhodit a začít znovu. A tak jsem si řekl, proč to nezkusit barevně. A vzniklo toto... [post_title] => Lokomotiva E499.0 "Bobina" [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-e499-0-bobina [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-29 23:43:17 [post_modified_gmt] => 2018-08-29 21:43:17 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.cz/?post_type=drawing&p=280 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [2] => WP_Post Object ( [ID] => 161 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-11-01 21:14:55 [post_date_gmt] => 2014-11-01 20:14:55 [post_content] => Rychlíková parní lokomotiva řady 498.1 (přezdívaná Albatros nebo Albatros jednička) je vrcholem vývoje a výroby parních lokomotiv v bývalém československu. A pro mě je to prozatím vrcholem toho, co dokážu nakreslit :) Pokud se chcete o této krasavici dozvědět něco víc, pak můžete např. na wikipedii. [post_title] => Lokomotiva řady 498.1 - Albatros [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => lokomotiva-rady-498-1-albatros [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:42:16 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:42:16 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=161 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) [3] => WP_Post Object ( [ID] => 106 [post_author] => 1 [post_date] => 2014-09-24 23:56:09 [post_date_gmt] => 2014-09-24 21:56:09 [post_content] => Na svatební cestě na ostrově Kos jsem využil část volného času, abych "hodil na papír" návrh malého motorového vozu (tzv. kolejového autobusu) pro lokální, málo vytížené tratě, příp. málo vytížené spoje, coby náhrada za milované i proklínané "orchestriony" řady 810. Nevím, jakou řadu by tomuto motoráčku dal drážní úřad, ale jelikož u řad 81x je nejbližší volná 816, tak by asi získal právě tuto řadu. Je to dvounápravový, částečně nízkopodlažní, klimatizovaný motorový vůz, který má podobné rozměry jako "šukafon" řady 810, možná o něco delší. Coby pohon mi připadá vhodný motor o výkonu 250 kW. Optimálně by měly být poháněné obě nápravy, ale např. na rovinatých tratích by stačila poháněná i jediná náprava. Maximální rychlost by měla být mezi 90 a 100 km/h. Obsaditelnost by měla být cca 40 - 50 míst k sezení + samozřejmě místa k stání. Dokážu si tento motorák představit i coby dvoj- nebo trojdílnou motorovou jednotku (např. RegioMouse Duo/Trio), či větší, čtyřnápravový motorák pro delší tratě např. řady 821 (např. RegioRat). [post_title] => Motorový vůz Sparrow RegioMouse alias řada 816 [post_excerpt] => [post_status] => publish [comment_status] => closed [ping_status] => closed [post_password] => [post_name] => motorovy-vuz-sparrow-regiomouse-alias-rada-816 [to_ping] => [pinged] => [post_modified] => 2018-08-28 23:37:24 [post_modified_gmt] => 2018-08-28 21:37:24 [post_content_filtered] => [post_parent] => 0 [guid] => http://www.tomas-skvrna.localhost/?p=106 [menu_order] => 0 [post_type] => drawing [post_mime_type] => [comment_count] => 0 [filter] => raw ) )